joi, 2 februarie 2017

Ganduri - februarie 2017

1.
    Am trait in 90 evenimente similare. Asteptam sa vad cum din prezenta a zeci de mii de oameni deosebiti concluzia prezentata de unica televiziune si de autoritati: niste golani! Puteau fi izolati si saltati cei cu violentele. Pacat de vrajba ce a cuprins pe cei ce oricum nu au si nu vor avea in toata viata lor averile pe care le afiseaza reprezentanti ai poporului. ... si nu se pune problema ca "ei sunt mai rai" si "noi suntem buni". Poate reinvatam sa dialogam si incercam sa intelegem parerile "celorlalti"! Greseala este normala ... sa perseverezi in ea sau sa crezi ca detii adevarul absolut poate genera probleme. Sa incepem sa ne ascultam-noi cei ca voi!
2.
    Trebuie să începi prin a face ceea ce este necesar, apoi ceea ce este posibil, şi deodată te vei pomeni realizând imposibilul.-Sfântul Francisc de Assisi
3.
    Tonul face muzica! Aroganta se plateste! Nu doar continutul ordonantei a deranjat! Modul de adoptare a multiplicat nemultumirile! Nu imi fac iluzii ca asistam la o schimbare de sistem dar macar cel ce s-a declarat "singurul cunoscator al programului de guvernare" sper ca a parasit scena politica!
4.
    Fffff periculos! Nu putem fi ca la fotbal: care pe care in tribune in timp ce in teren nu stim care sunt jocurile iar arbitru fluiera pe bani. Chiar daca exista idealuri diferite, chiar daca acum pozitiile par ireconciliabile, sa nu uitam ca am avut parte de guvernari fiecare cu fiecare... si noi ... cei ce acum ne excludem unii pe altii din listele de prieteni (sau mai rau: ajungem sa ne ciocnim in strada) am fost si am ramas ... la limita traiului decent! O lege a lustratiei si un restart economic cu aplicare coerenta si consecventa a regulilor din democratiile "pe bune" poate sa ne ofere o sansa! Pe valul de emotie creeat se poate schimba o putere dar numai la rece, cu impartialitate, la masa dialogului, am putea incerca sa schimbam un sistem. Sunt mii de ordonante pt care nu traim bine ....